Apartman & Site Yönetimleri

Apartman & Site Yönetimleri

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), daha doğru ve net yanıtlar almak amacıyla müşteri memnuniyeti anketlerini ve araştırmalarını takip etmek için bilgisayar programlarının kullanılmasını içerir. Şikayetleri ele alma yöntemleri sayesinde bu süreç daha verimli hale gelir.

  • Açık bir şikayet yönetim sistemi oluşturma
  • Şikayetlerin analizi yapılarak kök nedene ulaşma
  • Şikayetlerin işleme sürecinin denetimi

Bu suretle ;

Müşteri şikayetleri konusunda çalışanların bilinç ve dikkatlerini geliştirme, şikayetlerin tekrarını engelleyerek çözüm olanaklarını sunmak ve sonuçta Müşteri memnuniyetimizi maksimum seviyede tutabilmektir.

inşaat, proje, mimarlık, tadilat

Create new spreadsheet